Friday, February 10, 2012

|| wardmate.. ||






lalalala kerja,hari2 kerja..hehe
tbe2 aku rasa nk cite psal wardmate aku neh..siti khadijah a.k.a katty n siti majidah a.k.a majidah..
dr sem1 sampai la sem6 kami sentiasa bsama,kalau terpisah pn pasti bertemu semula..waktu nk exam pn d0k dkt2 jgk..


nk dikatakan,kami de watak yg bbeza tp masih boley ngam r..
mula2 aku nk cite pasal ketty..dye ni w0rkerh0lic orgnya..24jam x b0ley d0k diam kecuali tdo..hehe..dlm wad dye la hero,sume bnda dye nk buat smpai berpeluh2 muke..ciannye..katty ni de allergic,x b0ley mkn sebarangan,mst kna gtai2 1 bdn..tp dye peduli ap,sume dye telan..cuma t0lak batu n kayu je..ngeee..



bbeza kn..dulu n skrg..hehe..dr saiz s da jd triple s..
ni gara2 mkn ubt kn..abes nek trus bdn..tp xpe,katty ni senang hati agaknya..

cite psal majidah..dye ni nmpak pendiam tp bila da kenal,dye jadi peramah plak..kdg2 hyperactive mcm adik dye..hehe..dye rajin orangnya,baik,s0pan santun,mmg untunglah cape jd pujaan hati dye ni..x pnah bcinta,anak yg s0lehah..alhamdulillah..
dye salu jd geng ak bla berimaginasi thp tinggi,layankan aje..mmg lupa dunia la bla da mengarut 2..




aku bese2 je..pendiam jgk,tp lau da dtg m0od nk bcakap mmg letih r..bcakap smpai hilang s0re taw..cian kn..aku ni jenis relax je.malas nk kelam kabut..kdg2 msti org bengang ek,muka aku mmg nmpk sombong,tp hakikatnya aku ni pemalu orangnya..bak kata org pn,jgn menilai seseorang melalui luaran je..sume aspek kna d'ambil kira..



rasa lawak kn bila tgk pic2 lama..tp sume 2 kenangan..nt bla da keje,masing2 bwk haluan sndiri..x dpt bgurau senda same2..harap2 persahabatan ni akn kekal hingga akhir hayat..



ukhuwah fillah,abadan abada..


No comments:

Post a Comment