Friday, December 16, 2011

|| bagaikan samudera ||

da lama x update blog neh..
xde masa n myb tlbey masa..haha


x lama ag genap staon aku jd tunang org..
mmg bnyak btul dugaan..
bygknlah,knal x lme,tbe2 btunang..
masa ni la aku knal siapa dia..
sgala pahit,manis,masam,masin..sume de..
korang ingat best ke btunang ni?
hehe..dgr mmg best kn..ptt la org cakap jgn tunang lama2..
kalau la dberi kesempatan,aku xnk lalui masa ni..
bek enjoy dlu..aku masih muda..
hurmm..
aku rasa aku da wat yg terbaik utk dia,
pe ag la yg kurang..bkn nk mnyesal,tp korang pk la masak2
sblm nk btunang neh..
pastikan bsedia mental n fizikal..
jgn jd mcm aku..tggjwb sbg ank+pelatih+tunang org..
huru hara weyh..seb bek la aku ni kuat..kuat ke?hrap2 la kn..


2je la..xtaw nk bebel pe ag..
apa pun sm0ga hbgn neh bkkln hndknya..
aku sayang dia sgt3..hahaha
"kaulah bahagia,kaulah derita.."

No comments:

Post a Comment